Godziny otwarcia biura:
Poniedziałek - od 15:00 do 18:00
Środa - od 16:30 do 18:00
(tylko sprawy pozwolenia na wjazd i aplikacji)
od 28.06.2023 r. do 14.07.2023 r.
nieczynne z powodu urlopu wypoczynkowego
Czwartek - od 15:00 do 18:00
kontakt telefoniczny: 506 522 613
( w godzinach urzędowania od 15:00 - 18:00)
kontakt mailowy: rodstanislawstaszic@wp.pl lub dzialki.staszic@gmail.com
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Dąbrowa Górnicza 26.06.2023r. |
Opis przedmiotu zamówienia
Renowacja Zbiorników Wodnych w ROD im. Stanisława Staszica przy ulicy 11 Listopada 6a w Dąbrowie Górniczej.
Zakres robót obejmuje prace przy renowacji 3 zbiorników wodnych:
- Ogrodzenia z siatki – rozebranie - Odwodnienie powierzchniowe wykopu - pompowanie wody z wykopu - Rurociągi stalowe kołnierzowe tymczasowe- śr. 80-125 mm - Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 1.20 m3 na odkład w gruncie kat.I-II Podłoże mokre wymagające użycia materaców. Grunt oblepiający naczynie robocze - Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat.I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - Koszty utylizacji - Mechaniczne plantowanie terenu spycharkami w gruncie kat. III - Plantowanie skarp i korony nasypów - kat.gr.III przy robotach wodno-melioracyjnych - Humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm - Ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych prefabrykowanych osadzonych w gruncie - budowa
|
Kryteria oceny ofert - wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Lp. |
Nazwa kryterium
|
Waga |
1. |
Cena brutto oferty |
60% |
2. |
Długość okresu realizacji zamówienia |
25% |
3. |
Długość okresu gwarancji |
15% |
… |
|
|
Łączna liczba wag punktowych lub procentowych |
100% |
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium
1. Cena brutto oferty: Znaczenie procentowe kryterium: 60 % Max. ilość punktów: 60 pkt Zasady punktacji: Cp=(Cn/Co)x100x0,6 Cp – punkty za cenę netto danej ofert, Cn – cena netto z najniższej ofert, Co – cena netto z oferty dla której liczymy punkty. Liczymy iloraz: ceny netto najniższej oferty do badanej oferty, następnie wynik mnożymy x 100, wynik iloczynu mnożymy x waga (0,60).
2. Długość okresu realizacji zamówienia: Znaczenie procentowe kryterium: 25 % Max. ilość punków: 25 pkt Zasady punktacji: Zp=(Zn/Zo)x100x0,25 Zp – punkty za okres realizacji zamówienia danej ofert, Zn – najkrótszy okres realizacji zamówienia z ofert, Zo – okres realizacji zamówienia z oferty dla której liczymy punkty. Liczymy iloraz: najkrótszego okresu realizacji zamówienia do badanej oferty, następnie wynik mnożymy x 100, wynik iloczynu mnożymy x waga (0,25).
3. Długość okresu gwarancji: Znaczenie procentowe kryterium: 15% Zasady punktacji: Max. ilość punków: 15 pkt Zasady punktacji: Gp=(Go/Gn)x100x0,15 Gp – punkty za długość okresu gwarancji danej ofert, Go – okres gwarancji z oferty dla której liczymy punkty, Gn – najdłuższy okres gwarancji z ofert. Liczymy iloraz okresu gwarancji z danej oferty do okresu gwarancji z najkorzystniejszej pod tym względem oferty, następnie wynik mnożymy x 100, wynik iloczynu mnożymy x waga (0,15) Punkty uzyskane za poszczególne kryteria podlegają sumowaniu. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100. Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wybiera ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów, która stanowi sumę punktów uzyskanych w kryteriach cena netto, długość realizacji zamówienia oraz długość okresu gwarancji. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez dwóch lub więcej oferentów wyżej w rankingu będzie ten, który wskaże niższą cenę, następnie ten, który wskaże krótszy czas realizacji zamówienia, a następnie ten który wskaże dłuższy okres gwarancji. |
Termin składania ofert
Termin na złożenie oferty upływa w dniu 12.07.2023r. |
Zakres wykluczenia
Zamówienie nie zostanie udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
|
Informacja w jakich przypadkach oferta zostanie odrzucona
1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego. 3. Oferta została złożona przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z beneficjentem. 4. Oferta została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. |
Przewidywane, możliwe zmiany zamówienia w trakcie jego realizacji
Terminu wykonania prac
|
Tryb składnia ofert
Ofertę należy złożyć w formie papierowej na adres wskazany poniżej.
|
Ofertę należy złożyć adres: |
Rodzinny Ogród Działkowy im. Stanisława Staszica w Dąbrowie Górniczej Ul. 11 Listopada 6a 41-300 Dąbrowa Górnicza |
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- dane identyfikujące oferenta (nazwę i adres),
- opis nawiązujący do opisu przedmiotu zamówienia,
- informacje odnoszące się do kryteriów oceny ofert,
- wartość oferty netto/brutto,
- pozostałe elementy odpowiadające wymaganiom określonym przez zamawiającego
w zapytaniu ofertowym.
|
czytelny podpis zamawiającego/osoby upoważnionej
Opłaty w ogrodzie na 2024 rok: |
|
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- | |
składka członkowska | 6,00 zł |
opłata na rzecz ogrodu | 0,84 zł |
wywóz odpadów | 338,04 zł |
opłata wodna | 72,88 zł |
opłata energetyczna | 50,94 zł |
partycypacja na zadanie inwestycyjne |
22,62 zł |
stawka za 1 m3 wody |
----- zł |
stawka za 1 kWh prądu | ----- zł |
Dąbrowa Górnicza 11.04.2023 r.
INFORMACJA
Zarząd ROD informuje, że instalacja aplikacji umożliwiającej otwarcie bramy głównej dla osób upoważnionych będzie prowadzony w każdą środę w godz. 16 30 – 18 00 .
Kontakt telefoniczny: 662 093 320 - w godzinach urzędowania.
Zarząd ROD Rodzinny Ogród Działkowy im. Stanisława Staszica w Dąbrowie Górniczej zaprasza na Walne zebranie sprawozdawcze |
ZAWIADOMIENIE
Zarząd ROD im. Stanisława Staszica w Dąbrowie Górniczej
zaprasza na
WALNE ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZE
(KONFERENCJĘ DELEGATÓW)*
Które odbędzie się w dniu 29.04.2023 r.
W budynku Domu Działkowca przy ulicy 11 Listopada 6a
41-300 Dąbrowa Górnicza
Początek obrad:
W I terminie godz. 14:00
W II terminie godz. 14:30 **
* Niewłaściwe skreślić
** Zgodnie z § 62 ust. 1 statutu PZD uchwały walnych zebrań odbytych w drugim terminie, co najmniej pół godziny po wyznaczonej godzinie rozpoczęcia w pierwszym terminie, są ważne bez względu na liczbę członków zwyczajnych PZD obecnych na tym zebraniu.
^ Przepis dotyczący II terminu nie ma zastosowania do konferencji delegatów.
^ Zgodnie z § 56 ust. 2 statutu PZD prawo udziału w walnym zebraniu ma wyłącznie członek zwyczajny PZD w danym ROD i wykluczone jest zastępstwo lub działanie przez pełnomocników.
^ Każdy członek PZD zaproszony na walne zebranie musi mieć ze sobą dowód tożsamości, który może być sprawdzony przy podpisywaniu listy obecności.
Proponowany Porządek Obrad
Walnego Zebrania Sprawozdawczego w ROD
- Otwarcie zebrania.
- Wybór Przewodniczącego i Prezydium zebrania. Wyznaczenie protokolanta.
- Zatwierdzenie regulaminu walnego zebrania sprawozdawczego.
- Zatwierdzenie porządku obrad.
- Wybór Komisji Mandatowej, Komisji Uchwał i Wniosków
- Sprawozdanie Zarządu ROD z działalności za 2022 r. (merytoryczne i finansowe).
- Sprawozdanie Komisji Mandatowej
- Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej ROD za 2022 r.
- Ocena działalności Zarządu ROD za 2022 r. przez Komisję Rewizyjną ROD wraz z wnioskami.
- (dot. p. 6, 8, 9, 10)
- Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, przedstawienie projektów uchwał i głosowania w sprawach:
- Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu ROD za 2022 r.
- Zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2022 r.
- Zatwierdzenia sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej ROD za 2022 r.
- Projekt planu pracy na 2023 r.
- Projekt preliminarzy finansowych ROD na 2023 r.
- Ocena preliminarza finansowego ROD na 2023 r. przez Komisję Rewizyjną ROD.
- (dot. p. 13, 14, 15)
- Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, przedstawienie projektów uchwał i głosowania w sprawach:
- Uchwalenie opłat ogrodowych i terminu ich wnoszenia w 2023 r.
- Uchwalenie realizacji zadania inwestycyjnego (remontowego), w tym partycypacji finansowej działkowców[1],
- Uchwalenie innych uchwał dotyczących działalności ogrodu.
- Uchwalenie planu pracy na 2023 r.
- Uchwalenie preliminarza finansowego na 2023 r.
- Sprawy różne. Dyskusja.
- Zakończenie obrad.
Materiały sprawozdawcze dostępne będą do wglądu w dniach 26.04.2023r. w godz. 09:00 - 12:00 oraz 27.04.2023r. w godz. 15:00 - 18:00 w Domu Działkowca ROD im. Stanisława Staszica w Dąbrowie Górniczej przy ul.11 Listopada 6a
[1] Tylko w przypadku podjęcia inwestycji. Oddzielna uchwała dla każdego zadania inwestycyjnego zgodnie z procedurą określoną w uchwale nr 14/III/2015 Krajowej Rady PZD z dnia 1 października 2015 roku w sprawie zasad prowadzenia inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych w Polskim Związku Działkowców