Godziny otwarcia biura:
Poniedziałek - od 15:00 do 18:00
!Ważna informacja dotyczy spraw ROD!
Od 01.01.2022 Biuro ROD jest otwarte w poniedziałki w godzinach od 15:00 do 18:00. Wszystkich odwiedzających informujemy, że dalej obowiązują zasady bezpieczeństwa, czyli wchodzenie pojedynczo i w maseczkach.
kontakt telefoniczny: 506 522 613 ( w godzinach urzędowania od 15:00 - 18:00)
kontakt mailowy: rodstanislawstaszic@wp.pl lub dzialki.staszic@gmail.com
Zasady poprawnej segregacji odpadów
SZKŁO - pojemnik zielony:
wrzucamy: butelki i słoiki szklane po napojach i żywności, butelki po napojach alkoholowych, szklane opakowania po kosmetykach.
nie wrzucamy: porcelana i ceramika, doniczki, żarówki, lampy neonowe, fluorescencyjne i rtęciowe, reflektory, izolatory, szkło stołowe, szkło okularowe, szkło żaroodporne, fajans, ekrany i lampy telewizyjne, lustra, szyby samochodowe.
Zadbaj o czystość szkła i nie tłucz go przed wrzuceniem do pojemnika. Szkło można przetworzyć w całości i nie potrzebuje dodatkowych elementów by powstał z niego kolejny produkt. Wytwarzanie produktów pochodzących z recyklingu szkła jest mniej energochłonne.
TWORZYWA SZTUCZNE, METAL I OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE - pojemnik żółty
wrzucamy: puste i zgniecione butelki plastikowe po napojach (np. typu PET), puste butelki plastikowe po kosmetykach i środkach czystości, plastikowe opakowania po żywności (np. po jogurtach, serkach, kefirach, margarynach), plastikowe zakrętki, folia i torebki z tworzyw sztucznych, puszki po napojach, konserwach, drobny złom żelazny oraz drobny złom metali kolorowych (np. zabawki, narzędzia), kartony i tektura pokryta folią aluminiową (np. kartony po mleku, napojach).
nie wrzucamy: butelki po olejach samochodowych, opakowania po olejach silnikowych, smarach, styropian, guma, butelki z jakąkolwiek zawartością, puszki po farbach czy baterie, opakowania po aerozolach, lekach, opakowania po środkach chwasto czy owadobójczych, sprzętu AGD.
Zgnieć butelki przed włożeniem ich do pojemnika. Korki które powinniśmy odkręcić przed wyrzuceniem plastikowej butelki są dobrze wyceniane w punktach skupu, warto zainteresować się tą sprawą i osobno zbierać nakrętki od butelek.
ODPADY ZIELONE - kontener na odpady:
(kontener na odpady zielone znajduję się tylko przy Domu Działkowca)
wrzucamy: trawę, liście, drobne gałęzie itp.
ODPADY ODBIERANE W "EKO PUNKTACH"
- PRZETERMINOWANE LEKI,
- ZUŻYTE BATERIE I AKUMULATORY,
- ZUŻYTY SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY,
- MEBLE I INNE ODPADY WIELKOGABARYTOWE, (przyjmowane na Punkcie GPZON)
- ODPADY BUDOWLANE I ROZBIÓRKOWE, (przyjmowane na Punkcie GPZON)
- METALE
- ZUŻYTE OPONY,
- ROZPUSZCZALNIKI,
- KWASY,
- ALKALIA,
- ODCZYNNIKI FOTOGRAFICZNE,
- ŚRODKI OCHRONY ROŚLIN,
- LAMPY FLUORESCENCYJNE ORAZ INNE ODPADY ZAW. RTĘĆ,
- URZĄDZENIA ZAWIERAJĄCE FREONY,
- OLEJE I TŁUSZCZE,
- FARBY, TŁUSZCZE, FARBY DRUKARSKIE, KLEJE, LEPISZCZE I ŻYWICE ZAW. SUBSTANCJE NIEBEZPIECZNE,
- DETERGENTY ZAW. SUBSTANCJE NIEBEZPIECZNE,
- DREWNO ZAW. SUBSTANCJE NIEBEZPIECZNE,
- OPAKOWANIA PO SUBSTANCJACH NIEBEZPIECZNYCH.
Adresy i godziny otwarcia "EKO PUNKTÓW"
- Gminny Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych - Dąbrowa Górnicza, ul. Główna 144b, czynny od poniedziałku do piątku od 600 do 2200 tel. 728-320-772,
- Gminne Centrum Zbiórki Odpadów - Dąbrowa Górnicza, Al. Piłsudskiego 28a, czynne od poniedziałku do piątku od 600 do 2200 tel. 728-320-773,
- Gminne Centrum Zbiórki Odpadów - Dąbrowa Górnicza, Al. Zwycięstwa 27b, czynne od poniedziałku do piątku od 1000 do 1800 tel. 728-320-774,
- Gminne Centrum Zbiórki Odpadów - Dąbrowa Górnicza, ul. Szałasowizna 7, czynne od poniedziałku do piątku od 1000 do 1800 tel. 728-320-775.
Przeterminowane leki możesz oddać w jednej z 27 aptek na terenie Dąbrowy Górniczej.
Wynajem sali
Dom działkowca ROD im. St. Staszica posiada dużą i małą salę, która może pomieścić ok. 70 osób duża lub 35 osób mała. Obok sali znajduje się kuchnia (wyposażona w kuchenki do gotowania, lodówki, czajnik, garnki, talerze, szklanki itp.) oraz dwie toalety.
Koszty użyczenia sali w 2024 roku są następujące :
mała sala - 900 zł
duża i mała sala - 2000 zł
Dodatkowo w każdym przypadku pobierana jest kaucja 900 zł do małej sali i 2000 zł do dużej sali, z której po rozliczeniu kosztów zużycia prądu, wody, ścieków oraz ewentualnych strat, kosztów napraw lub sprzątania, pozostała część jest zwracana wynajmującemu.
W celu zarezerwowania sali prosimy o kontakt telefoniczny lub w biurze ROD Staszica w godzinach urzędowania tj. poniedziałek 15:00-18:00 i czwartek 15:00-18:00. W pozostałych dniach rezerwacje nie będą obsługiwane.
Jak załatwić formalności:
1/ Osoby zainteresowane rezerwacją sali wysyłają zapytanie na adres
rodstanislawstaszic@wp.pl lub dzialki.staszic@gmail.com podając następujące informacje: imię i nazwisko, nr telefonu, data imprezy, ewentualnie nr działki.
Można też dokonać rezerwacji osobiście w biurze ROD w godzinach dyżuru zarządu
2/ Po uzgodnieniu terminu oraz warunków użyczenia świetlicy należy podpisać umowę najmu sali działkowca.
3/ Niezwłocznie po podpisaniu umowy należy wpłacić pełną kwotę opłaty i kaucji do kasy lub na konto bankowe ROD im. St. Staszica.
ING Bank Śląski: 97 1050 1272 1000 0090 7559 7618
Nie wykonanie powyższego automatycznie anuluje rezerwację.
4/ W dniu odbioru kluczy do świetlicy należy okazać potwierdzenie wpłaty/przelewu opiekunowi sali (odmowa okazania może być podstawą do nie wydania kluczy do świetlicy), następnie opiekun sali spisuje stany liczników energii elektrycznej, wody i gazu oraz przekazuje uzgodnione wcześniej wyposażenie.
5/ W dniu zwrotu kluczy do sali opiekun sali spisuje stany liczników energii elektrycznej, wody i gazu, przejmuje wyposażenie, sprawdza czy nie powstały straty lub szkody i czy sala jest wysprzątana. Na tę okoliczność sporządza protokół.
6/ Po rozliczeniu kaucji pozostała kwota zostaje zwrócona wynajmującemu na konto bankowe, z którego wcześniej wpłynęły wpłaty. Możliwe jest też odebranie gotówki w kasie ROD w godzinach dyżuru zarządu.
Wynajem sali
Dom działkowca ROD im. St. Staszica posiada dużą i małą salę, która może pomieścić ok. 70 osób duża lub 35 osób mała. Obok sali znajduje się kuchnia (wyposażona w kuchenkę do gotowania, lodówki, czajnik, garnki, talerze, szklanki itp.) oraz dwie toalety.
Koszty użyczenia sali w 2019 roku są następujące :
krótkotrwałe użyczenie sal działkowcom
1300 zł - użyczenie dużej i małej sali na imprezy całonocne
500 zł - użyczenie dużej i małej sali do godziny 23:00
900 zł - użyczenie dużej sali na imprezy całonocne
300 zł - użyczenie dużej sali do godziny 23:00
500 zł - użyczenie małej sali na imprezy całonocne
200 zł - użyczenie małej sali do godziny 23:00
* * *
krótkotrwałe użyczenie sal osobom z poza ogrodu
1500 zł - użyczenie dużej i małej sali na imprezy całonocne
500 zł - użyczenie dużej i małej sali do godziny 23:00
1000 zł - użyczenie dużej sali na imprezy całonocne
400 zł - użyczenie dużej sali do godziny 23:00
600 zł - użyczenie małej sali na imprezy całonocne
300 zł - użyczenie małej sali do godziny 23:00
W/w opłaty obowiązują od dnia 01.01.2019 roku.
Dodatkowo w każdym przypadku pobierana jest kaucja 300 zł, z której po rozliczeniu kosztów zużycia prądu, wody, ścieków oraz ewentualnych strat, kosztów napraw lub sprzątania, pozostała część jest zwracana wynajmującemu.
Jak załatwić formalności:
1/ osoby zainteresowane rezerwacją sali wysyłają zapytanie na adres dzialki.staszic@gmail.com podając następujące informacje: data imprezy, nr działki, imię i nazwisko, nr telefonu. Można też dokonać rezerwacji osobiście w biurze ROD w godzinach dyżuru zarządu
2/ po uzgodnieniu terminu oraz warunków użyczenia świetlicy należy dokonać wpłaty co najmniej 100 zł na konto ROD im. St. Staszic
ING Bank Śląski: 97 1050 1272 1000 0090 7559 7618
3/ co najmniej na dwa tygodnie przed datą wynajmu świetlicy, należy wpłacić pełną kwotę opłaty i kaucji do kasy lub na konto bankowe ROD im. St. Staszic oraz podpisać umowę najmu. Nie wykonanie powyższego automatycznie anuluje rezerwację
4/ w dniu odbioru kluczy do świetlicy należy okazać potwierdzenie wpłaty/przelewu opiekunowi sali (odmowa okazania może być podstawą do nie wydania kluczy do świetlicy), następnie opiekun sali spisuje stany liczników energii elektrycznej i wody oraz przekazuje uzgodnione wcześniej wyposażenie
5/ w dniu zwrotu kluczy do sali opiekun sali spisuje stany liczników energii elektrycznej i wody, przejmuje wyposażenie, sprawdza czy nie powstały straty lub szkody i czy sala jest wysprzątana. Na tę okoliczność sporządza protokół
6/ po rozliczeniu kaucji pozostała kwota zostaje zwrócona wynajmującemu na konto bankowe, z którego wcześniej wpłynęły wpłaty. Możliwe jest też odebranie gotówki w kasie ROD w godzinach dyżuru zarządu.
Godziny otwarcia biura:
Poniedziałek - od 15:00 do 18:00
Środa - od 15:00 do 18:00
Czwartek - od 15:00 do 18:00
Zarząd ROD im. St. Staszica informuje, że od dnia 09.12.2019 r. do odwołania biuro ROD będzie czynne tylko w poniedziałki w godz. od 15:00 do 18:00.